11 клас. Учень, що не часто радує мене гарними відповідями, сьогодні підготувався і відповідає на питання «Поширення електромагнітних хвиль». Хвилюється.
- Таким чином, особливості поширення електромагічних хвиль пояснюються їх властивостями...
10 клас. Пояснюю газові закони. Постійно доводиться повторювати: Менделєєва-Клапейрона, Бойля-Маріотта, Гей-Люссака, Шарля, Дальтона. Учениця на першій парті не витримує:
- Певне їх мама не любила, що так назвала.
9 клас. Урок розв’язування задач. Учениця заплуталась в розрахунках, позакреслювала і в серцях вигукнула
- О,Боже!
Учень, що сидить перед нею, розвертається:
- Ну що ти, Іро! Називай мене просто,Максим!
10 клас. Відповідь учениці по ізопроцесам дуже впевнена. Вся дошка у формулах, графіках. Придивляюсь уважніше: замість РV=const, бачу PV=cotex
8 клас. Пояснюю закон Паскаля. Не встигла перед уроком перевірити, як працює куля Паскаля, а пролежавши рік, поршень пересох і рухається дуже туго. Поки змусила його рухатись вниз, трубка в руці повернулась.
Як наслідок, частина води бризкає на мене, частина в клас. Учень на першій парті, витирає обличчя:
- Ну й «шуточки» були у цього Паскаля.
11 клас. Учениця відповідає по темі: Коливальний контур. Прошу дати визначення.
- Коливальний контур – це пристрій із конденсатора і котушки, у якому можливі механічні коливання.
11 клас. Демонструю залежність гучності і висоти тону звуку від амплітуди і частоти звукових хвиль. На демонстраційному столі: звуковий генератор, динамік, осцилограф. Хочу пересвідчитись, чи все учні запам'ятали і зрозуміли і прошу назвати прилади. Чую з останньої парти: "Шайтан-коробки".

7 клас. Нові супервизначення
- Спостереження - це коли дивляться і нічого не роблять, а дослід - це коли роблять і не дивляться.
9 клас. Прошу учня навести приклади діелектриків. Він, схоже, не розуміє, про що мова. Уточнюю:
- Які ти знаєш ізолятори?
- Слідчий ізолятор.
9 клас. Учениця розповідає про струм в газах, іонізатори.
- Іоносфера - це такий коктейль із заряджених частинок.
9 клас. Перевіряю лабораторну роботу на складання електромагніту. Читаю у звіті:
"Намотуємо 20 витків дроту на оселедець..."