Досить часто у вчителя виникає необхідність представити свій досвід колегам, адміністрації, журі конкурсів. Учителям є чим поділитись, питання в тому, як краще це зробити. Механічне повторення професійних досягнень не показує особистості вчителя - людини нового мислення. Унікальною за своїм типом формою представлення результатів роботи є майсер-клас - виклик традиційній педагогіці, демонстрація оригінальних методів, авторські "ноу-хау". Проводити його можна у вигляді відкритого уроку чи заходу, презентації, виступу.
20 березня в колегіумі вчителі фізики зібрались за круглим столом для того щоб поділитись своїм досвідом проведення майстер-класів. Як підібрати такий алгоритм відкритого заходу, щоб:
- учасники оволоділи новими творчими способами рішення педагогічної проблеми
- в учасників сформувалась мотивація до самонавчання, саморозвитку.
Під час круглого столу обговорювались питання:
- Як готовити майстер-клас?
- Що
...
Читати далі »