14 березня в Хмельницькому колегіумі ім. В. Козубняка проводились індивідуальні консультації з вчителями фізики з питань підготовки проведення інтернет-семінару "Формування компетентної особистості на уроках фізики і астрономії". Обговорювались питання компетентнісного підходу в сучасній освіті. Зокрема було підкреслено, що в умовах інформаційного
суспільства навчання сумі знань поступово
втрачає свій ценз. Величезний потік інформації, яка старіє швидше, ніж учень
закінчує школу, вже неможливо вмістити до шкільної програми. Треба навчати «вічних істин» й
умінню оновлювати свій культурний досвід. Треба навчити дитину знаходити знання і
користуватися ними. В останні роки
дослідження питань запровадження компетентнісних підходів в освіті значно
активізувалось. Усе більше науковців і педагогів-практиків звертаються до ідей
компетентнісного підходу як одного з провідних напрямів удосконалення
національної системи освіти. Елементи
життєвої компетентності (знання, уміння і навички, життєвий досвід, фізичний
потенціал, задатки та здібності, риси характеру, креативність та інтелект,
духовність особистості) поєднуються у різних конфігураціях для вирішення
людиною конкретних завдань та розв'язання проблем, які ставить перед нею життя. Вчителі вирішили поділитись своїм досвідом з питань впровадження компетентнісного підходу на уроках фізики і астрономії під час проведення інтернет-семінару.
|